Salony i serwisy Audi pozostają niezmiennie do Państwa dyspozycji, są otwarte o stałych lub nieco zmienionych godzinach, prowadzimy również usługi w formule door-to-door. Nasi pracownicy są przygotowani do obsługi z zachowaniem wszystkich procedur bezpieczeństwa.
Zachęcamy także do kontaktu telefonicznego, za pośrednictwem strony internetowej lub kanałów w mediach społecznościowych.
Zachowajmy dystans, trzymajmy się razem!
Godziny pracy salonu i serwisu
Nasz salon i serwis działają z zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa w zmienionych godzinach.
Aktualne godziny otwarcia:
Salon Sprzedaży:
pon.-pt.: 8-18
sobota: 8-14
Dział Serwisu:
pon.-pt.: 8-18
sobota: nieczynne
Dział Części i Akcesoriów:
pon.-pt.: 8-17
sobota: nieczynne
Skontaktuj się z nami również na:
WhatsApp (Salon): 508 313 049, 785 090 045, 785 503 973
WhatsApp (Serwis): 605 406 729, 882134041, 785 503 245
Konfiguracja samochodu – dostępna online
Zachęcamy do konfiguracji samochodu w konfiguratorze online. Dzięki niemu można bezpiecznie i w domowym zaciszu stworzyć swoje przyszłe Audi. Nasi doradcy serwisowi służą również pomocą telefoniczną lub mailową w przypadku wszelkich nasuwających się pytań.
Oferta na zakup nowego Audi, wybierz swoje Audi bez wychodzenia z domu
Skontaktuj się z nami online, oddzwonimy i przygotujemy najlepszą indywidualną ofertę, którą wyślemy mailem.
Znajdź swoje Audi z bogatej oferty samochodów gotowych do odbioru.
Informacje o zamówionym samochodzie
Jeżeli zamówili już Państwo swoje Audi i mają Państwo pytania odnośnie statusu zamówienia, zachęcamy do kontaktu ze swoim sprzedawcą. Ma on najbardziej aktualne informacje i chętnie udzieli odpowiedzi na wszelkie pytania.
Możliwy jest także kontakt pod numerem: (34) 368 48 40
Serwis Twojego Audi bez wychodzenia z domu
Nasz serwis Audi świadczy wybrane usługi serwisowe w formule door-to-door, dzięki której można oddać swoje Audi do serwisu bez wychodzenia z domu. Informacje o zakresie usług można uzyskać, kontaktując się z nami telefonicznie lub mailowo:
e-mail: audi.czestochowa@krotoski.com
tel.: (34) 368 48 40
Zgłoszenie usterki
Jeżeli zgłosili już Państwo usterkę, a Partner Serwisowy Audi dokonał otwarcia właściwego zlecenia, nie muszą Państwo wykonywać żadnych dodatkowych czynności. Jeżeli realizacja naprawy zostanie zakończona po upływie terminu gwarancji, wszelkie wcześniej zgłoszone usterki, które normalnie byłyby objęte gwarancją, zostaną rozliczone w ramach usługi gwarancyjnej.
Jeżeli dotychczas nie dokonali Państwo zgłoszenia usterki, należy niezwłocznie dokonać zgłoszenia u wybranego Partnera Serwisowego Audi za pośrednictwem telefonu, e-maila lub formularza kontaktowego. Należy wówczas przekazać niezbędny zakres danych obejmujący:
Jeżeli kontakt z wybranym Partnerem Serwisowym nie będzie możliwy (np. z powodu czasowego zawieszenia działalności z powodu epidemii) wówczas mają Państwo możliwość zgłoszenia awarii e-mailem na adres Partnera Serwisowego lub poprzez formularz zgłoszeniowy znajdujący się na stronie Partnera Serwisowego lub poprzez poniższy formularz.
Prosimy o uwzględnienie w treści wiadomości wszystkich danych wskazanych powyżej.
Należy pamiętać, że istniejące okresy gwarancji nie zostaną przedłużone.
Jeśli Państwa pojazd ma usterkę, która uniemożliwia uruchomienie Państwa samochodu lub obawiają się Państwo, że kontynuowanie jazdy może być niebezpieczne, a posiadają Państwo aktywne świadczenie programu Gwarancja Mobilności Audi, prosimy o kontakt pod numerem 0800 612 834 (połączenie bezpłatne) lub 61 831 99 44 (połączenie płatne).
Wykonanie przeglądu serwisowego
1. W związku z tym, że zagrożenie ze strony koronawirusa SARS-CoV-2 w naszym kraju ponownie wzrosło, wielu naszych Klientów styka się z utrudnieniami w normalnej działalności. Także i my przygotowujemy się do kolejnych obostrzeń w tym zakresie. Pracownicy serwisów Audi są przygotowani do bezpiecznej obsługi samochodów w nowej sytuacji. W dalszym ciągu funkcjonuje obowiązek wykonywania okresowej obsługi pojazdów – zgodnie z zaleceniami w instrukcji obsługi. Tym samym terminowe wykonanie przeglądu serwisowego ma wpływ na przysługujące prawo do napraw z tytułu gwarancji.
2. W sytuacji, gdy niezbędna obsługa pojazdu oraz przeglądy serwisowe ze względu na chorobę lub obowiązek kwarantanny nie mogą zostać przeprowadzone w odpowiednim czasie (zgodnie ze wskazaniem wskaźnika przeglądu), właściciel pojazdu powinien zgłosić deklarację wykonania przeglądu u wybranego Partnera Serwisowego Audi za pośrednictwem telefonu, e-maila lub formularza kontaktowego. Należy wówczas przekazać niezbędny zakres danych obejmujący: – numer nadwozia samochodu, w którym mają być wykonane czynności obsługowe, – aktualny przebieg samochodu.
Jeżeli kontakt z wybranym Partnerem Serwisowym nie będzie możliwy (np. z powodu czasowego zawieszenia działalności danego Serwisu z powodu epidemii), wówczas mają Państwo możliwość zgłoszenia deklaracji wykonania przeglądu e-mailem na adres Partnera Serwisowego lub poprzez formularz zgłoszeniowy znajdujący się na stronie Partnera Serwisowego lub poprzez poniższy formularz. Prosimy o uwzględnienie w treści wiadomości wszystkich danych wskazanych powyżej. Należy również pamiętać, że czynności serwisowe muszą być wykonane jak tylko będzie to możliwe, bez zbędnej zwłoki czasowej. Od podanego przez Państwa stanu licznika, do momentu wykonania przeglądu przebieg samochodu nie powinien się zmienić o więcej niż 250 km. Przy zachowaniu powyższy zaleceń, wykonanie przeglądu serwisowego z opóźnieniem nie będzie miało wpływu na przysługujące Państwu prawo do napraw z tytułu gwarancji.